להנצחה מלאה ומכובדת לשנים ארוכות
מצבות איכותיות ומרשימות, השאירו פרטים או צלצלו 052-2797554

    מצבה בעיצוב אישי | אנדרטאות | פסלים | ליווי צמוד
    הגעתם לאדם ואבן בניית מצבות אומנותיות

    המצבה כבר ישנה ושחוקה? יש לנו פיתרון!

    דומה שמצבות הן המוצר הזקוק לחידוש יותר מכל מוצר קיים אחר בעולם. ראשית, מפני שמודבר במוצר עם תוחלת חיים שאמורה להיות נצחית, פשוטו כמשמעו, בשונה מכל מכונה או יצירה אחרת שקונים שוב ושוב או מייצרים תחליפים חדשניים. ושנית, פשוט מפני שמצבות אינן ממוקמות בבית או בחדר המכונות, כי אם בחוץ, חשופות לגשם שוטף, שמש קופחת, עוברים ושבים ואבק דרכים. עם הזמן ועד כמה שתהיה המצבה איכותית וחזקה, היא תהיה זקוקה לחידוש. חידוש מצבות הוא תחום ייחודי שאדם ואבן מבצעים עם צוות תחזוקה בעל ניסיון שאיכותו מצטיינת ביסודיות מיוחדת שמחזירה את המצבה ממש למצב חדש. חשוב לדעת שחברה בלתי מקצועית עשויה לפגוע בברק הטבעי של האבן, או בליטוש שלה, ולעיתים רק אחרי מספר שנים ניתן לראות את הנזק שנגרם למצבה מעבודת חידוש חובבנית.

    מה כולל חידוש מצבות

    חידוש מצבות הוא תחום שכולל קודם כל תחזוקה של האבן, הנקיון והברק שלה. הורדת שכבות אבק ולכלוך שנצמדו אליה במהלך השנים כמו לכל אבן בטבע, והשבת המראה הרענן למצבה. שנית, חידוש האותיות שעל המצבה, מילוי חריטות שלרוב דוהות עם הזמן עד שנעשות בלתי נראות כמעט, שינוי צבע חריטה, הוספת מילים ושאר תיקוני כיתוב. מצבות עתיקות לעיתים מקבלות חירור דקיק באבן שיש צורך למלא באופן מקצועי, וגם, לעיתים חידוש מצבות יכול לאפשר הפיכה של מצבות צמודות למצבה זוגית אחת משותפת. יש גם בקשות לחידוש מצבות שנהרסו, במלחמות, למשל, או בנסיונות לינץ' שונים בכל העולם.

    מחיר חידוש מצבות

    חידוש מצבות זו עבודה שטווח המחירים שלה נע בין כמה מאות להרבה למעלה מכך. זה תלוי מה מצב המצבה הנוכחי, כמה שנים לא טופלה, ומה איכות החומר ממנה היא עשויה. מצבה העשויה אבן איכותית ויקרה לרוב לא תצטרך שיפוץ מעמיק ומחיר חידושה עשוי להיות נמוך, לעומת זאת מצבה מאבן פשוטה שהזמן עושה בה נזקים רבים יותר תצטרך עבודה יסודית שמחירה יהיה גבוה יותר. כמו כן מצבה שדורשת חידוש אלמנטים עיצוביים כמו פרחים, אבני חן וכדומה, תהיה מטבע הדברים יקרה יותר בהתאם לעלות החומרים החדשים ומהות העבודה.

    מעוניינים לחדש את מצבת יקירכם? זה בהחלט חשוב! אל תתנו לרשת לבלבל אתכם. חברת אדם ואבן לעניק לכם את השירות המקצועי ביותר במחיר המשתלם ביותר. השאירו פרטים באתר ונחזור אליכם בהקדם.

    ליווי אישי מהמפגש עד הקמת המצבה

      מאמרים נוספים

      להנצחה מלאה ומכובדת לשנים ארוכות
      מצבות איכותיות ומרשימות, השאירו פרטים או צלצלו 052-2797554

        ענקית קידום האתרים
        חייגו עכשיו וואטסאפ צור קשר
        דילוג לתוכן