להנצחה מלאה ומכובדת לשנים ארוכות
מצבות איכותיות ומרשימות, השאירו פרטים או צלצלו 052-2797554

    מצבה בעיצוב אישי | אנדרטאות | פסלים | ליווי צמוד
    הגעתם לאדם ואבן בניית מצבות אומנותיות

    אילו סוגי אנדרטאות קיימים?

    אנדרטה מיועדת לשם הנצחה

    היא נקראת גם יד זיכרון, גלעד או מצבה. כשרוצים להנציח אדם אהוב עם אנדרטה לזכרו ניתן לעשות זאת ביותר מאופן אחד. יש שלל סוגי אנדרטאות שתוכלו לעצב ככל העולה על רוחכם. חברת אדם ואבן של רוני קורש האומן המוכשר אשר מעצב ומפסל מצבות, אנדרטאות ולוחות זיכרון, היא בדיוק מה שאתם צריכים לשם כך.

    ניתן לעצב אנדרטה בכל אופן שתבחרו. יש מגוון רחב של סוגי אנדרטאות ואם אתם מעוניינים לפסל בה, מומלץ להשתמש בשלושה סוגי אבנים: אבן חברון אשר גווניה בהירים ולרוב תשמש להנצחת חיילים, שיש טורקי אשר גווניו נעים בין כחול לאפור והוא קשיח ויוקרתי ואבן הגרניט היוקרתית, העמידה והחזקה מבין השלוש וגווניה הם אדום, חום ואפור. כדי להנציח את האהובים עליכם בדרכים שיבטאו אותם באופן המדויק ביותר מומלץ לקבוע פגישת ייעוץ שבה תוכלו להביע את כל הדברים שחשובים לכם שיצוינו על גבי האנדרטה או המצבה. חשוב מאוד לחשוב היטב אילו דברים תרצו לכתוב על גבי האנדרטה שכן לאחר הכיתוב באבן לא ניתן יהיה למחוק או לשנות את הדברים אלא אם בחרתם באותיות מובלטות שניתן להסיר ולהחליף.

    חידוד הצרכים שלכם

    במהלך הפגישה, תוכלו לספר על הנפטר, להביא תמונות שלו או שלה ולתאר את חייהם. מתוך פרטי המידע הללו שאתם מספרים יוכל הצוות המקצועי להעניק לכם משוב, להציע רעיונות שונים והוסיף תובנות משנות עבודה רבות וניסיון רב וכמובן תקבלו סקיצה מקדימה שתוכלו לראות אם זהו הכיוון שמוצא חן בעיניכם. משם תוכלו להוות חלק מתהליך היצירה של האנדרטה ולראות את הנצחת האהובים שלכם נוצרת לנגד עיניכם.

    עלויות מול תקציב

    חשוב להבין שהעלויות של יצירת אנדרטה תלויות בבחירות האישיות שלכם. החל מסוג האבן שתבחרו לעצב, סוג הכיתוב, כמות המילים, תוספות של חומרי גלם אם תרצו לשלבם באנדרטה כמו זכוכית, מתכת, תאורה חבויה, נירוסטה, לפידי אש, קרמיקה ועוד. אלו דברים שיש להביא בחשבון אם תקציבכם מאפשר אותם. בחברת אדם ואבן הוותיקה, אנו מבינים עד כמה קשים ומורכבים הרגעים הללו ולכן אנו כאן ללוות אתכם לאורך כל הדרך.

     

    ליווי אישי מהמפגש עד הקמת המצבה

      מאמרים נוספים

      להנצחה מלאה ומכובדת לשנים ארוכות
      מצבות איכותיות ומרשימות, השאירו פרטים או צלצלו 052-2797554

        ענקית קידום האתרים
        חייגו עכשיו וואטסאפ צור קשר
        דילוג לתוכן