להנצחה מלאה ומכובדת לשנים ארוכות
מצבות איכותיות ומרשימות, השאירו פרטים או צלצלו 052-2797554

    מצבה בעיצוב אישי | אנדרטאות | פסלים | ליווי צמוד
    הגעתם לאדם ואבן בניית מצבות אומנותיות

    היכן ניתן לעצב מצבות מיוחדות?

    אף אחד לא אוהב לחשוב על הרגע שבו יאלץ להיפרד מהאנשים הקרובים והאהבים עליו. אך המציאות וגלגל החיים מכריחים אותנו להתמודד עם המציאות הזו גם אם היא לא לרוחנו. מצבות מיוחדות הן הדרך שלנו להביע את רגשותינו העמוקים כלפי הנפטר. אם גם אתם מחפשים מצבה שהיא מעבר למוצר הסטנדרטי באדם ואבן תמצאו את מבוקשכם.

    מצבות מיוחדות ואומנותיות

    המצבות הרגילות שאנו רואים בדרך כלל, הן מלבניות בעלות כיתוב דפוס וכמה מילים המציינים את הנפטר, מי היו הוריו, וכמה שנים הוא חי. כיום מצבות מיוחדות מאפשרות לכם לעוף על כנפי הדמיון וליצור יצירות אומנות שלא מביישות אף פסל ואומן. את המצבות הללו ניתן לעצב בשלל דגמים וסגנונות, לשלב בהן צבעים ואף להכין אותן משלל חומרי גלם. למשל, ישנן מצבות שעשויות מגרניט, כאלו העשויות משיש וכאלו העשויות מאבן. בנוסף אליהן תוכלו להוסיף גם ויטראז' צבעוני עשוי זכוכית ולשלב גוונים וצבעים שהנפטר היה אוהב או מאפיינים את חייו.

    אילו אפשרויות קיימות?

    מגוון האפשרויות בעיצוב מצבות מיוחדות הוא אינסופי. דוגמאות מצוינות לכך הן: עיצוב של מצבה ובה תווי נגינה ומילות שיר אהוב, שילוב של פרחי חבצלת בתוך מים, מצבה הכולל הגה של רב חובל, בעלי חיים, עצים, נחלים, ספר, צורות גיאומטריות שונות והיד עוד נטויה. אין צורך להישאר בתוך השבלונה הקבועה והמשמימה של מצבות כפי שאנו מכירים אותן. כעת ניתן להנציח את האהובים עלינו בשלל רעיונות המאפיינים את האנשים שהיו ואת אורח חייהם כשעוד היו עימנו.

    אין ספק שהיכולת הזו מביאה שקט נפשי ונחת בשעת כאב שאינה רגילה. היכולת להתנחם במצבה יפהפייה המתארת את אותו אדם, בהחלט מביאה עימה הרבה נחת, שקט ושלווה.

    רוני קורש הקים את חברת אדם ואבן המוכרת והוותיקה ממקום של כאב אישי. אביו נפטר והוא רצה להנציח אותו בדרך אומנותית. לכן בחר רוני לייצר עבור אביו מצבה ייחודית אשר תתאר את האדם אשר היה. מאז, האו ממשיך בדרך זו ומסב לרבים את האפשרות לנצור את אהוביהם בדרך יפה, ייחודית ומלאת אומנות.

    ליווי אישי מהמפגש עד הקמת המצבה

      מאמרים נוספים

      להנצחה מלאה ומכובדת לשנים ארוכות
      מצבות איכותיות ומרשימות, השאירו פרטים או צלצלו 052-2797554

        ענקית קידום האתרים
        חייגו עכשיו וואטסאפ צור קשר
        דילוג לתוכן